Nuffnang

Advertlets

Pesanan AC

Segala kelemahan dalam Blog ini datangnya dari penulis sendiri, dan semua kesempurnaan datang dari Allah s.w.t.

Kepada sahabat-sahabat Blogger sila linkkan blog Assassin Cyber di bloglist anda dan AC akan linkkan blog anda di list kami.

Kepada anda yang ada artikl menarik dan ingin dikongsikan sila email ke:

E-mail: telebihsudah@gmail.com

FOLLOW JIKA BERANI

Klik Butang Like Di Bawah

TUKAR SIZE FONT

Change Text Size
+A +A +A +A +A

13 July, 2012

Muhdalina minta percaya kiamat sudah dekat



KLANG – Tiga hari sebelum dia mengamuk di Putrajaya, Muhdalina Ahmad, 28, didakwa memberitahu seorang kenalannya bahawa kiamat akan berlaku dan imam Mahadi akan muncul dalam masa terdekat.

Menurut kenalan wanita itu, mereka bertemu kali terakhir pada 6 Julai ketika Muhdalina datang ke rumahnya di sini memberitahu dia akan berpindah ke Balakong.

“Berulang kali Ina cakap hal itu (kiamat) kepada saya dan minta saya percaya. Riak wajahnya ketika itu juga sangat serius,” katanya yang meminta namanya tidak disiarkan.



Menurutnya, Muhdalina juga memberitahu dia dan keluarganya mahu berpindah ke Balakong kerana ada perkara penting yang perlu diselesaikan di sana.

“Dia juga menyatakan pertemuan kami malam itu adalah yang terakhir dan minta saya maafkan segala salah silapnya serta menghalalkan makan minumnya,” katanya.

Sumber itu berkata, dia ada bertanya kepada Muhdalina apa yang dia mahu lakukan setelah berpindah ke Balakong kerana wanita itu baru sahaja berhenti kerja sebagai penolong pengurus sebuah syarikat di sini.

Berita berkaitan:
“Jawapan dia mudah saja, tidak ada apa-apa yang perlu dirisaukan kerana tempat tinggal barunya itu percuma. Saya sendiri sebenarnya bimbang nasib dua anaknya yang berumur dua tahun dan setahun lebih itu kerana melihat tindak-tanduknya yang begitu tergesa-gesa,” katanya.

Menurutnya, sebelum itu, Muhdalina tidak pernah menunjukkan sebarang perlakuan aneh seperti itu.
“Setelah dapat tahu penglibatan Ina dalam kejadian amuk di Putrajaya, Isnin lalu, barulah saya faham ‘perkara penting’ yang dia sebut dalam pertemuan kami Jumaat lalu,” katanya.

Menurut sumber itu lagi, Muhdalina sebelum itu juga selalu berpakaian hitam.

Sinar

PENGANTIN PEREMPUAN DITAHAN POLIS KERANA SUDAH HILANG DARA

Gambar Hiasan

Seorang pengantin perempuan berusia 16 tahun ditahan polis pada hari pernikahannya kerana suami menuduhnya tidak perawan lagi.

Anak perempuan yang tidak disebutkan namanya kerana alasan undang-undang ditahan di kediaman keluarga suaminya dan dibawa ke pejabat polis tempatan untuk diperiksa.

Pengantin putri remaja ini mengatakan para pegawai polis memaki dan menghinanya. Ia ditahan sehingga keesokan harinya.

Sejumlah laporan menyebutkan kes ini menimbulkan debat panas antara gereja Ortodoks-yang sangat berpengaruh-dan anak-anak muda yang cenderung menerapkan nilai Barat.

Keluarga anak perempuan tersebut ingin membawa kes itu ke mahkamah.

Survey di Georgia menunjukkan seorang wanita harus perawan bila berkahwin, namun hal itu tidak berlaku bagi lelaki.

Wartawan BBC, Damien McGuinnes, di ibu negara Tbilisi mengatakan pemerintahan modern Georgia sangat pro-Barat.

McGuiness mengatakan Georgia juga sangat ingin bergabung dengan Kesatuan Eropah.

Namun masalah wanita yang berhubungan seks sebelum perkahwinan tetap merupakan masalah yang mengundang perbezaan pendapat di negara itu. - BBC




Adv

Nuffnang 2