Nuffnang

Advertlets

Pesanan AC

Segala kelemahan dalam Blog ini datangnya dari penulis sendiri, dan semua kesempurnaan datang dari Allah s.w.t.

Kepada sahabat-sahabat Blogger sila linkkan blog Assassin Cyber di bloglist anda dan AC akan linkkan blog anda di list kami.

Kepada anda yang ada artikl menarik dan ingin dikongsikan sila email ke:

E-mail: telebihsudah@gmail.com

FOLLOW JIKA BERANI

Klik Butang Like Di Bawah

TUKAR SIZE FONT

Change Text Size
+A +A +A +A +A

10 July, 2012

IMAM MAHADI SEORANG BLOGGER PR YANG MEROYAN

Sebentar tadi dengan izin Allah panglima sudah temui sedikit info yang dirasakan boleh membantu PDRM untuk mengenalpasti latar belakang si penyerang yang dikatakan bernama Khalil Afandi Hamid berusia 47 tahun.


Berdasarkan kenyataan pihak berkuasa yang menyebut nama beliau seperti di atas. Namun selepas dicari ada sedikit perbezaan di mana ada tambahan 
'A.Hamid' pada tulisan di blog beliau. Wallahu A'lam.

Didapati beliau menggunakan nama samaran ariff afandi bin khalil afandi hamid dan sejak Mac 2011 beliau sudah mahu melawan kerajaan dengan cara sendiri atas dasar Kerajaan dikatakan zalim.



Lihat persamaan parut di bahagian bahu dan juga sedikit kesan luka di perut antara kedua gambar ini 

Gambar pertama sewaktu muda di atas adalah gambar profile beliau yang ditemui di sebuah blog tanpa posting bertajuk http://gilaapamanusia.blogspot.com/  

Berdasarkan gambar penyerang siang tadi anda boleh kenalpasti wajah tidak berubah dan mungkin gambar ini ketika beliau muda. Turut ditemui ialah akaun FB beliau di sini http://www.facebook.com/khalil.afandi.1

Dipercayai beliau mula menulis blog pertama bermula September 2010. 

Di blog satu lagi ditulis Mei 2012. Dengan lokasi keduanya ditulis Seri Kembangan Selangor. 

No hp beliau ialah 01116342016 manakala no IC ialah : 650724106631 

Di ruang 'about me' beliau menulis : 


Hidup ini bukan untuk diANJINGkan bagai Polis Diraja M'sia dan Tentera

Ternyata si penyerang mempunyai jiwa yang bencikan anggota keselamatan. Selain itu Mufti Perak dan Mufti Johor juga digelar 'pengampu sultan'

Beliau dipercayai kahwin 11 tahun yang lalu dan berasal dari Taman Medan berdasarkan tempat mengundi yang ditemui di dalam rekod SPR. Adakah beliau berasal dari Taman Medan tempat lubuk PAS sejak dahulu hingga sekarang ? 

Jika berdsarkan kisah Zulkifli Nordin diserang seperti artikel AIDC di sini http://www.anwaraidc.com/?p=25395 memang jelas situ adalah lubuk tegar penyokong PAS. Dan tempat ramai 'samseng' yang pernah mencetuskan pergaduhan antara kaum akibat selisih faham ketika kenduri kahwin antara kaum Melayu dan India.
Arwah juga mempunyai satu lagi blog yang bertajuk JAYA NEGARA.

Antara yang ditulis beliau bersandarkan nama gelaran 'ariff afandi bin khalil afandi' :




ariff afandi bin khalil afandi said...


Salam sejahtera,

Aku suruh isteriku buat blog yang baru untuk aku.... aku namakan 


"GILA APA MANUSIA"


Aku akan bicara secara bersemuka pada pemerintah ataupun sesiapa.


Tidak ku peduli nak jadi apa.. Aku akan usaha sampai berjaya. Gila apa manusia.


Tidak aku sombong .... tidak juga bangga... aku juga manusia biasa.


Diusia muda tatkala aku tak kenal aku ini siapa.... kamu penguasa negara hanya mampu membiarkan saja.... kupukul sesiapa ku suka tak ku peduli Neraka. 


Kini diusia tua 47 tahun umurku... sudah aku kenal aku ini siapa... aku adalah Raja Dunia.


Diam semua kamu! Tatkala aku bicara.. hidup kamu ini untuk apa. Susah sengsara manusia kamu biarkan saja..... kamu semua memang celaka. 


Hormat lah kamu pada Raja.... aku peduli apa. Aku datang merampas singgahsana... turun kamu Sultan Gila dari tahta... kini aku nak ambil alih kuasa.


Saat dan tika sempadan takdir dari PEMUNYA... aku pasti datang meregut kuasa dari jantung-jantung setiap yang bernama Raja.


Ikut aku atau kubunuh semua... aku tak peduli kamu siapa.... Kerana apa?


Aku adalah Raja Dunia anugerah dari Allah Tuhan ku.


MAHA SUCI ALLAH 

Seterusnya antara yang ditulis oleh beliau : 

Ketiga-tiga racun ini dimamah oleh Sultan Selangor aka Luncai macam gula-gula. Itu dia Tuhan untuk Ustad Kazim Elias. Shuuut.... taruk jari dimulut. Biarkan... biarkan... biarkan siLuncai terjun labu-labunya. Bukan aku yang kata tapi siKazim Elias. Kalau nak marah..... marahlah siKazim tot tot. 

Tentang Mufti Tan Sri Harussani diungkapkan begini :  

Memanglah dari raut wajahnya pun dah tergambar...... cannot be trusted. Dia inilah yang dikata pendusta dalam ugama. Yang peliknya dia ceramah cerita pasal ulama suuk. Habisnya siapa dia yang ulama suuk. Jawapannya semua kamu adalah ulama suuk dan  inilah yang manusia gelarkan Alim-alim kucing. Sana kencing sini kencing habis semua sudah hancing.  

Tentang mantan Mufti Johor Dato Noh Gadut dilabelkan oleh beliau sebagai pengampu Sultan Johor.

Dalam analisa hamba lakukan didapati hanya seorang dua sahaja yang memberi sokongan kepada penulisan blogger Imam Al Mahdi ini. Beliau mudah 'terangsang' dengan pujian dan juga permintaan terhadap tajuk tertentu seperti yang ditinggalkan di dalam ruang komen yang ada di blog tersebut.  

Setakat itu dahulu penemuan hamba terhadap penyerang di JPM siang tadi. Semoga ia membantu memahami siapakah diri penyerang dan pemikirannya. Agar jangan ada yang berkata penyerang ini upahan Umno/ BN untuk mencipta gelombang militan dan subversif terhadap PAS. Jelas perkataan yang ditulis mencerminkan ideologi penganut mazhab politik PAS yang kuat menghina para mufti selain polis serta kerajaan yang ada hari ini termasuk Raja Melayu kita.

Bukalah dada dan pasangkanlah telinga serta celikkanlah mata.

Artis-artis dipergunakan untuk perjuangan lapok menentang Keselamatan Negara



Kasihan pula melihatkan artis-artis yang baru nak bertatih dalam dunia politik yang penuh pancaroba ini. Sungguh-sungguh mereka ini dipergunakan oleh PAS untuk kepentingan politik.

Perkara-perkara asas yang telah pun mengalami proses pencerahan cuba diungkit-ungkit semula. Berapa lama mereka mengkaji akta keselamatan dalam negeri selama mereka bergelar artis? Berapa lama pula mereka mengetahui perkara tersebut setelah menjadi ahli politik?

Semua fakta hanya mereka kutip dan dengar dari pemimpin-pemimpin totot PAS yang penuh dengan fitnah dan penipuan. Rasanya, inilah cara PAS mahu beri proses orientasi kepada ahli-ahli barunya...mulakan dengan protes lapok, sedangkan PAS sendiri sudah tahu perkara ini tidak lagi perlu diungkit!

Media Kedah mengulas mengenai kebobrokan artis-artis ini kononnya mereka lebih mengetahui dari orang lain!


Memang Lawak la bila pemimpin-pemimpin PAS dah tak mampu nak menarik perhatian orang ramai depa dah guna artis yang di pinggirkan peminat untuk menarik perhatian untuk menyokong PAS.

Terbaru 3 artis yang dah tak populor di gunakan PAS menarik perhatian orang sekeliling untuk menyertai demonstrasi bantahan ISA yang di adakan di Kem Kemunting Taiping Perak (KEMTA).

Dalam demonstrasi berkenaan Abby Abadi yang sebelum ini pernah memegang watak anggota polis di dalam beberapa drama dan filem di Malaysia mempersoalkan slogan Polis Malaysia Mesra,Cepat dan Betul dan Hairie Othman yang pernah memegang watak Leftnan Adnan dalam filem Leftnan Adnan menyatakan Akta ISA adalah akta Zalim.



Pegi ceramah PAS tutup aurat, Buat iklan TV bukak aurat

Ternyata sekali tindakan Abby Abadi mempersoalkan slogan Polis adalah tidak wajar. Ini menunjukan Abby Abadi tidak pernah menjwai peranan polis ketika memegang watak sebagai anggota polis ketika berlakon sebelum ini dalam drama dan filem.

Sekiranya Abby dan Hairie menjiwai watak anggota keselamatan yang mereka lakonkan pasti mereka berdua akan memahami apa itu fungsi anggota keselamtan di dalam menjaga keselamatan Malaysia yang tidak pernah orang lain hadapi. Sebagai satu badan berunifom yang di pertanggungjawapkan oleh rakyat Malaysia menjaga keselamatan mereka memikul satu tanggungjawap yang cukup besar demi memastikan rakyat Malaysia dapat tidur dengan nyenyak, dapat hidup dalam keadaan aman yang tidak di ancam dan menjaga keharmonian setiap masyarakat di dalam ancaman dari pihak yang cuba menghuru-harakan keamanan Malaysia.

Apakah sebelum menyertai demonstrasi itu, Abby dan Hairie tak muhasabah diri dahulu ka sebelum terikut mainan politik kotor pakatan haram?

Siapa Abby dan Hairie mahu mempertikai tanggungjawap yang rakyat telah berikan kepada polis untuk menjaga keselamatan mereka?

Kenapa pakatan haram yang mempertikai ISA mengapa tidak majoriti rakyat Malaysia? (minta muhasabah diri)

Apa yang di lakukan pakatan haram hanyalah kepentingan politik semata-mata. sekiranya Abby dan Hairie masih belum mempercayai apa yang di perkatakan, Pisau Kedah syorkan Abby dan Hairei berjumpa dengan seorang bekas hard core perjuang PAS yang pernah di tahan di bawah akta Isa, Cikgu Zainol penulis buku Air Mata Bumi Memali, buku yang di haramkan kepada ahli PAS untuk membacanya sehinggakan darahnya telah di halalkan PAS setelah membongkar penipuan individu pemimpin dalam PAS.

Selain penulis buku Air Mata Bumi Memali, Cikgu Zainol pernah menjadi penulis Harakah, Ketua Pemuda PAS Padang Terap dan pernah menjadi Exco Pemuda PAS Kedah. Cikgu Zainol juga pernah berjuang di Afghanistan sehingga di gelar perjuang muhajidin.

Klik sini kalau Abby dan Hairie nak tahu serba sikit tentang Cikgu Zainol.

Cikgu zainol rasanya boleh memperjelas bagaimana dia di tangkap di bawah akta ISA, apa kesalahannya, bagaimana peranan pakatan haram di dalam keadaan keselamatan negara secara terperinci.

Abby dan Hairie kalau nak cari Cikgu Zainol, carilah di Kedah. sekitar Sik. itu pun kalau raya diri ikhlas dalam perjuangan rakyat dan bukannya kepentingan diri dalam politik. Tetapi harus di ingat Abby dan Hairei kena cari sendiri kerana pemimpin PAS Kedah tidak akan membawa Abby dan Hairei berjumpa dengan Cikgu Zainol.

Kena di ingat polis bukannya memikir hak seorang individu, polis memikirkan hak majoriti rakyat yang mahukan keselamatan mereka, tempat tinggal mereka dan negara mereka dari di ancam mengunakan pelbagai platform yang boleh di pergunakan.

Seorang lagi artis, Leman raja lawak. malas la nak komen pasal dia ni.. dengan orang dia boleh la tipu, tapi dengan Allah S.W.T tak daptlah dia nak tipu, kerana Allah S.W.T maha mengetahui.

Di harapkan Leman dapat menutup keaiban ibunya dahulu. apakah benar apa yang di ceritakan orang kampung di sekeliling rumah Leman dengan perubatan yang telah di lakukan ibunya.

Rasanya Leman perlu perjuangakan nama baik ibunya dahulu. Apakah cerita yang khabarkan tentang perubatan ibunya itu adalah benar atau fitnah sebelum bermegah diri dalam perjuangan politik.


Credit: Media kedah
            Pilihan Anda

 

ARTIS LAYAN SX KETIKA SIARAN LANGSUNG



Amoi nie layan jek bila mamat tu cucuk benda tu kat "p****t" dia. 

Sumber Imej: Penggempur Mutiara


Identiti lelaki mengamuk di Putrajaya terbongkar



Nama yang digunakan adalah Jaya Negara. Penulisan terakhir di blognya bertajuk HIDUP DAN MATI....... apa yang dipertaruhkan.

Pening kepala aku membacanya. Bahasa yang digunakan nak kata tinggi, tidak juga, tapi berbelit-belit mengalahkan kata-kata DS Anwar.

Ayat-ayat Al-Quran yang dipaparkan sebagai dalil menyokong hujahnya mengalahkan PAS dan DAP ketika berceramah.

Semua dibedalnya, UMNO, Najib, Ustaz Kazim Elias pun kena jugak, Nik Aziz pun kena sembur, Sultan, Menteri Besar, habih kena..mufti-mufti pun jadi mangsa! Polis macam biasa dianjingkannya...

Pegangan jenis apa pun aku kurang pasti...syiah pun ke laut jugak...Ayah Pin jauh sekali!

 Ini profil dalam blog beliau (Ehsan Mesin Taip Buruk)


 Namun, ada juga pengikut yang turut berbahasa seperti dia...lagi pening!

Semoga rohnya dicucuri rahmat Ilahi...


Credit: Pilihan Anda

 

(Video) Amuk di Putrajaya mengaku "Imam Mahadi"



Setelah beberapa keping gambar kejadian amuk oleh 'imam mahadi' di Putrajaya tersebar, kini terdapat pula video dari saksi yang berada berdekatan kejadian.

Laporan bergambar anda boleh ke pautan ini [(Gambar Uncensored) Amuk di Putrajaya - Seorang maut, seorang cedera ditembak]

Video memaparkan bunyi tiga das tembakan oleh polis setelah suspek dipercayai bertindak lebih ganas untuk menyerang pihak polis.

Polis juga tidak membenarkan orang awam menghampiri kawasan kejadian, bimbang perkara tidak diingini berlaku.



Credit: Milosuam
            Pilihan Anda

Adv

Nuffnang 2