Nuffnang

Advertlets

Pesanan AC

Segala kelemahan dalam Blog ini datangnya dari penulis sendiri, dan semua kesempurnaan datang dari Allah s.w.t.

Kepada sahabat-sahabat Blogger sila linkkan blog Assassin Cyber di bloglist anda dan AC akan linkkan blog anda di list kami.

Kepada anda yang ada artikl menarik dan ingin dikongsikan sila email ke:

E-mail: telebihsudah@gmail.com

FOLLOW JIKA BERANI

Klik Butang Like Di Bawah

TUKAR SIZE FONT

Change Text Size
+A +A +A +A +A

02 April, 2012

GAMBAR ANWAR & SHAMSIDAR DI RANJANG DALAM SIMPANAN UMMI HAFILDA?


KHABARNYA berpelukan.

Ya, itulah maklumat dalaman para blogger UMNO yang terlepas ke pengetahuan penulis. Gambar tersebut khabarnya akan menjadi ‘bom nuklear’ pertama yang bakal dilepaskan Ummi Hafilda Ali dalam kempennya untuk menjatuhkan karier politik Datuk Seri Anwar Ibrahim dan abangnya sendiri, YB Azmin Ali.

Terus terang, penulis sendiri belum melihat gambar tersebut, cuma yang penulis dimaklumkan gambar itu masih terang dan jelas, walaupun telah berusia lebih dari 12 tahun. Khabarnya, ia juga telah dibuktikan tulen oleh beberapa pakar luar negara, cuma katanya menanti masa yang sesuai untuk didedahkan kepada umum, tentu sekali dengan bantuan para blogger UMNO.

Jangan persoalkan bagaimana maklumat ini terbocor kepada penulis kerana dari jumlah besar para blogger dan facebooker yang dimiliki UMNO sekarang, bukan semuanya yang pandai menjaga mulut.  Dan yang paling penting, penulis tidak mendapat maklumat ini dari mulut anggota Unit Media Baru UMNO dibawah Tun Faisal seperti mana dakwaan TranungKite yang mendakwa kami diwujudkan oleh unit media UMNO tersebut (suarapakatanrakyat.com tidak ada apa-apa hubungan dengan UMNO).

Penulis mendedahkan perkara tersebut hari ini kerana penulis ingin mendesak sesuatu dilakukan oleh pasukan peguam Anwar terhadap Ummi Hafilda dan rakan-rakan subahatnya yang lain dalam kumpulan yang diketuai Datuk S Nallakarupan.

Dikalangan penyokong Pakatan Rakyat di alam siber ini sendiri, kami semua sentiasa pelik kenapa sekelompok orang ini sering kali terlepas dari tindakan undang-undang oleh Datuk Seri Anwar, antaranya Ummi Hafilda, Ezam Mohd Nor dan Nallakarupan sendiri.

Tapi Nalla boleh dikeluarkan dari senarai kerana tindakan saman ke atasnya telah dimulakan kerana menuduh Anwar seorang biseksual (walaupun writ saman belum diserahkan – setakat artikel ini ditulis).

Kami masih bingung dengan apa masalah sebenarnya membabitkan orang-orang ini tapi penulis secara peribadi percaya sudah sampai masanya setiap satu dari mereka dihentikan dari mengeluarkan apa-apa kenyataan yang berunsurkan fitnah busuk ke atas Anwar dengan mengenakan tindakan undang-undang ke atas mereka.

Gambar oleh Ummi Hafilda, video dari Nalla dan entah apa lagi ‘bukti’ yang didakwa boleh menjatuhkan imej Anwar yang bakal dikeluarkan nanti adalah manifestasi kepada tindakan terdesak UMNO yang sudah kekeringan modal untuk menyerang Pakatan Rakyat, lebih lagi dalam menghadapi kempen pilihanaya akan datang.

Penulis harap tidak ada yang memandang mudah serangan berbaur peribadi seperti ini.  Sementara setiap individu ada hak untuk mempunyai orientasi seksualnya sendiri, kita jangan lupa bahawa rakyat kebanyakkan tidak boleh menerima pemimpin yang mempunyai skandal sedemikian, seks dan isteri orang.

Kalau pemimpin dengan skandal sedemikian ditolak di barat, apatah lagi di negara seperti Malaysia ini.

Justeru, amat penting sekali setiap tuduhan sedemikian dijawab dengan fakta.  Zaman hari ini, sekadar menyebut perkara itu fitnah tidak cukup kuat untuk menyakinkan rakyat.  Kalau ‘bukti’ yang disebutkan itu disahkan secara saintifik, maka kita juga perlu mematahkannya dengan hujah saintifik juga.

Penulis ada juga mendengar bahawa tindakan undang-undang ‘liat’ untuk diambil ke atas Ummi Hafilda kerana dia adalah adik kepada Azmin, benarkah begitu?  Penulis lihat Ummi Hafilda tidak pula segan silu mengaitkan Azmin dengan pelbagai skandal, termasuk menggelar abangnya itu sebagai lelaki dayus.

Sehingga kadang kala kita semua keliru, ini pergaduhan antara abang dan adik atau bekas suami isteri yang bercerai, kerana semuanya berlingkar mengenai hubungan seksual semata-mata!!

Jadi penulis berharap benar sesuatu dapat dilakukan ke atas Ummi Hafilda ini sementara masa masih ada.  Jangan tunggu sehingga sudah terlambat baru mahu mengambil tindakan.

Are You Brave Enough To See Them Without Makeup?













Mark Zuckerberg Ikut Resam Padi, Lagi Berisi Lagi Dia Tunduk



PALO ALTO, California – Pengasas laman sosial Facebook, Mark Zuckerberg makan bersila dekat pintu sebuah kedai di sini, lapor sebuah akhbar semalam.


Zuckerberg yang berusia 26 tahun dan bilionair termuda dunia dengan anggaran kekayaan AS$16 bilion (RM48.81 bilion) memakai baju T, kasut sukan dan seluar jean Levi’s semasa dia makan makanan Mexico yang dibeli dari sebuah gerai di tepi jalan baru-baru ini.


Seorang pejalan kaki berkata, pengasas Facebook itu tidak dikawal oleh seorang pengawal keselamatan.


“Dia (Zuckerberg) berjalan di gerai itu, menunggu dalam barisan seperti orang lain dan membeli ayam, nasi dan kerepek tortilla dengan harga AS$4 (RM12.20) untuk makan dengan seorang rakan di satu laluan ke sebuah kedai,” katanya.


Pengasas Facebook itu kelihatan seperti seorang pelajar yang tidak berduit semasa dia berdiri dan makan bersila.


Zuckerberg menyewa sebuah rumah yang mempunyai tiga buah bilik di sini dekat dengan pejabatnya.


Dia tinggal bersama kekasihnya, Priscilla Chan, 26, yang merupakan pelajar jurusan perubatan.


Zuckerberg turut memandu sebuah kereta Honda berusia lima tahun walaupun dia merupakan antara orang yang paling kaya di dunia.


Dia mencipta Facebook di dalam bilik asramanya di Universiti Harvard, Amerika Syarikat pada 2004.


Namun, Zuckerberg tidak menamatkan pengajiannya di universiti tersebut dengan alasan untuk menumpukan perhatian ke atas Facebook.


Pengasas Facebook itu menjadi bilionair termuda semasa dia berumur 23 tahun. – Agensi

HASIL PASIR KERAJAAN NEGERI SELANGOR






Adv

Nuffnang 2