Nuffnang

Advertlets

Pesanan AC

Segala kelemahan dalam Blog ini datangnya dari penulis sendiri, dan semua kesempurnaan datang dari Allah s.w.t.

Kepada sahabat-sahabat Blogger sila linkkan blog Assassin Cyber di bloglist anda dan AC akan linkkan blog anda di list kami.

Kepada anda yang ada artikl menarik dan ingin dikongsikan sila email ke:

E-mail: telebihsudah@gmail.com

FOLLOW JIKA BERANI

Klik Butang Like Di Bawah

TUKAR SIZE FONT

Change Text Size
+A +A +A +A +A

21 January, 2012

Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 7


Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Nama : Teruna Pondok Timur
Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti, PAS Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya. 

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam


Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

Baca sini....

Kesimpulan yang boleh assassin buat adalah, Barang siapa menolak Ambiga samalah dengan menolak Islam? Betul ke?.

Barang siapa menolak Ambiga, akan masuk neraka jahannam?

Bertaubatlah wahai Budak pondok, anda sememangnya telah jauh tersesat dan disesatkan oleh Nik Aziz. Fatwa yang sesat lagi menyesatkan..... na'uzubillah.

Anda mungkin belum membaca:
Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 1
Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 2
Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 3
Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 4
Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 5
Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 6

Blogger Pro PAS paling bodoh dimuka bumi. Part 6

Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Nama : Teruna Pondok Timur
Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti PAS Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya.
 

Baca blog Teruna bawah tempurung di bawah ;
 
 
 



Ini lah logo yg bawa banyak rakyat Malaysia masuk neraka jahanam.

Duit org fakir miskin di beri kpd yg tak layak. dirompak dari rakyat susah diberi pd org senang linang.

Dlm kapung saya anak cikgu yg bnyak wang, kereta besar, rumah besar, makan sedap, baju pakai mahal...tapi inilah masuk sekolah mara.

sekolah ini ajar keduniaan..bukan ajar agama Islam yg maha suci..

sekolah ini bawak budak2 jauh dari Islam...jauh dari Tuan Guru..jauh dari ma'rifat Allah..

kerajaan UMENO sngat zolim brlawanan dengan kemuliaan YAB Tuan Guru..sbb itu Tuan Guru jadi pilihan Allah memeretah..

Allah Subhanahu wa Ta’ala mnerangkn bahwa mreka adalah org-org yg brbuat kerusakan namun mengaku sbagai org yg mlakukan prbaikan: 

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ. أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ

Apb dkatakn kpda mereka, “Jgnlah kalian mlakukn kerusakan di muka bomi.” maka mereka brkata, “Kami hanyalah org-org yg mlakukan prbaikan.” ketahuilah, mereka adalah umat yg mlakukan kerusakan namun mereka tidak mengetahuinya. (Al-Baqarah: 11-12)


jagalah anak dan wali kita jgn trpedaya dengan mara UMENO APCO.

Baca sini...

Tak Habis-habis dengan YAB Tuan Guru dia. Macam nie rupanya anak-anak didikan Nik Aziz. Semua jadi bengap, bahalol yang terlampau.

Anda mungkin belum membaca :
Blogger Pro PAS paling bodoh dimuka bumi. Part 1
Blogger Pro PAS paling bodoh dimuka bumi. Part 2
Blogger Pro PAS paling bodoh dimuka bumi. Part 3
Blogger Pro PAS paling bodoh dimuka bumi. Part 4
Blogger Pro PAS paling bodoh dimuka bumi. Part 5

Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 5


Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti PAS, Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya. 

Syaiton beRTopeng dimaLaysia


pura2 bagi hrga getah naik..niat nya ttap burok! 
nak tipu org ramai..konon krjaan baik sngat!.
niat burok dtg dri hati yg kotor..niat mau tipu..
ada duit senang skit org lupa Tuhan..lupa alim ulamak...jauh dari Tuan Guru..
duit bnyak pun tk guna..hati ajak gi buat maksiat..


krjaan bagi duit suruh buat lgi maksiat..suruh masuk neraka..
suruh benci Tuan Guru...paksa beci Islam..


pengikut syaiton slalu fikir mcm mana nak hancurkn manusia..
hancurkan Islam...Tuan Gur slalu mau Islam..UMNGOK tilak Islam..
naikkan harga getah..org buleh duit..bnyak buat mksiat..
Islam surh ibadat..bukan buat maksiat..
UMENO APCO suruh buat mksiat..lupa Tuhan..lupa solat..hina org alim.
YAB Tuan Guru pmbawa sinar cahaya...bukan bawa maksiat
bukan bagi duit..suruh org maksiat..jauh dari Islam..


Bagi Budak Pondok bangang ini, Nik Aziz lebih suci berbanding Al-Quran dan As-Sunnah. Nik Aziz adalah segalanya bagi dia.

Anda mungkin belum membaca:

Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 4

Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Nama : Teruna Pondok Timur
Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti PAS, Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya.

 

AllaH tuRuN BalA..tAk sokonG prjunGaN IsLam..



YAB Tuan Guru dah sbut bnyak kali..klw tak skong prjngan islam..allah tunrunkn bala...


Tuan Guru pesan dah...ltak la banyok2 bndera yahudi..tak leh sekat bala Allah..
Ltak la besar mana pun..Allah ttap tutunkn bala bncana..


Doa Tuan Guru sngat makbul...org2 jahiliah dpt bencana..hukumn Allah...bayar tunai..
derhaka pd suruhan YAB Tuan Guru...derhaka pd Allah..pd Rasul..pd Islam...
padah boleh dpt..hidup boleh susah..derita rakyat klw tak sokong prjungan Islam..


Msia ni negara yahudi APCO altantuya..tdak berkat..
Sbb tu Allah turnkn bala bncana..


bertobatlah...yg ingkar nasihat Tuan Guru...tidak slamat dunia akhirat..
Bnyak org tdak sdar...jdi musuh dlm Islam..


وَقُلْنَا اهْبِطُوا بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ وَلَكُمْ فِي الأَرْضِ مُسْتَقَرٌّ وَمَتَاعٌ إِلَى حِينٍ

 “..dan Kami berfirman: "Turunlah kamu! Sebahagian dari kamu menjadi musuh kepada sebahagian yang lain dan bagi kamu semua disediakan tempat kediaman di bumi, serta mendapat kesenangan hingga ke suatu masa (mati)". – (Surah al-Baqarah, ayat 36)

Apa yang cuba disampaikan oleh Teruna Bawah Tempurung ini adalah, sokong PAS, sokong Nik Aziz confirm masuk Syurga. 

Jika sokong PAS, Sokong Nik Aziz banjir takkan terjadi, segala bencana takkan terjadi. Tiap hari mengaji sekolah pondok hinggakan jadi katak bawah tempurung.

Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 3

 

Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Nama : Teruna Pondok Timur
Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti PAS Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya. 
 

 

Pembaziran adalah pemerintahan berpandukan Syaiton


Mnjadi hmba abdi kpd printah syaitan.


blehkah lbuhraya ini dbawa kekubor. blehkan bantu diakhirat. malaikat tanyakan berapa panjang lbuhraya yg awak dibina.


tidak!...bukan itu mtlamat seorang yg bragama..yg braqidah mulia..


syaiton semmgnya suruh kita brmewah2..brbelanja besar.


mmg syaiton suruh bazirkan duit. biarkan org miskin terus miskin trus mrempat.


agama tidak ajar bazir duit rakyat utk buat kmewahan. perlukah lebuhraya itu sedangkan orng miskin, anak yatim, kereta pun tidak ada? untuk apa ini semua kalw bukan utk tindas org miskin.


Baca sini....

Nik Aziz Nik Mat jalan kaki dari Kelantan ke Kuala Lumpur boleh tak? Jalan ikut jalan hutan tak payah ikut jalan raya.

Dia tak sedar ke yang broadband yang dia pakai untuk blog dia nie adalah hasil dari kemajuan yang dicapai oleh pemimpin sekarang ini.


Anda mungkin belum membaca.

Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 2

Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti PAS Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya.

Teruna Pondok Timur menolak kemajuan yang dikecapi sekarang ini. Nak samakan Zaman sekarang dengan Zaman Nabi Muhammad S.A.W dahulu. Zaman Nabi dahulu kereta pun tak ada, macamana nak ada highway pula.

Bodoh-bodoh!!!!!

Syaiton memang selalu bisik setiap saat


Kecelakaan ini berlaku kerana kereta dipandu laju laju. lbuhraya dibina begitu besar sebab itu org pandu kereta laju laju. yang bina lbuhraya lah yg salah.


mana ada kecelakaan begini di zaman Rasulullah kerana syaiton tidak berjaya membisik kpd pemimpin ketika itu.


tapi hari ini diakhir zaman, syaiton berjaya suruh buat lbuhraya, jlanraya, jambatan besar-besar. orang pun pandu laju laju dan syaiton bisik lagi suruh laju lagi.


klw jln tak besar sangat tidaklah boleh pandu laju sangat. seperti org yg mencuri akan dipotong tangannya. bila tidak ada tangan dia tak boleh mencuri lagi. syaiton tidak dpt bisik pd dia suruh mencuri kerana sudah tak ada tangan.


dulu mana ada org bunuh diri terjun dari jambatan. sekrang di pulau pinang ramai yang naik atas jambatan utk bunuh diri. mengapa? sebab syaiton bisik suruh bina jambatan juta2 ringgit. bila ada jambatan orang pun boleh naik terjun diatasnya.


tuan guru selalu ingatkan kita jangan berkawan dengan puak2 yg kita rasa sudah dipengaruh oleh syanton. nanti kita sendiri yg binasa.


bila berlaku kecelakaan tentu kita sedih. keluarga sedih. kawan2 pun sedih. tapi semua ini bukan salah kita kerana kerajaan bina jalan yg besar, jambatan yg besar juta juta ringgit. duit itu patut org miskin didahulukan.

Blogger Pro PAS paling bodoh di muka bumi. Part 1

Assassin ada berita hangat untuk para pembaca sekalian. Blog nie assassin dapat dari seorang blogger Pro PAS Teruna Pondok Timur

Asal : Kelentan (Berdasarkan bahasa balam blog nya)
Mula Berblog : Januari 2011

Disebabkan terlalu taksub dengan Parti PAS Nik Aziz diagungkan bagaikan penciptanya.

Bantulah PAS Parti Allah Untuk Selamat Dari Sesat


Kita sudah brjaya dirikn Kampung Pas. Inilah tanda ksatuan hati umat yg mahukan Islam.


Kampong adalah asas kpd pmbntukan wilayah, negeri dan negara. Dari sinilah akan wujud DAULAH.


Cita2 Tuan Guru adalah tubuhkan DAULAH..bukan negara seperti UMENO buat skarang.


Cita2 Tuan Guru adalah sama dgn cita2 para malaikat yang menyeru tunduk kpd Allah.


UMENO tolak Islam tetapi Pas sayang Islam dan bangunkan Islam dari asas sebuah kapung. Orang ramai akan diselamatkn dari kesesatan yg dibawa oleh UMENO sesat jahiliah itu.


Semua pengundi di Tenang hendaklah ingat...menolak UMENO adalah WAJIB dan memangkah Pas adalah HALAL dari sudut syarie. 


Baca sini............

Apa pendapat anda semua tentang tulisan Teruna bawah tempurung ini?

Adv

Nuffnang 2